ساختن نرم افزار ها به همراه مخاطبین

بهینه سازی عملکرد نرم افزار
اسفند ۲۳, ۱۳۹۵
ساختن نرم افزارها با چند رسانه
اسفند ۲۴, ۱۳۹۵

اگر می خواهید نرم افزار هایی بسازید که ویژگی های مدیریت مخاطب را به استفاده کننده، پیشنهاد می دهد، تایزن برای شما انتخاب های متنوعی فراهم آورده است.

 

شما می توانید به اطلاعات افراد در نرم افزارهای تایزن از طریق مواردی مثل مخاطبین، گروه ها، اکانت ها، و دفترچه آدرس ، رسیدگی کنید. استفاده بهینه از ویژگی های مخاطب، به نرم افزار شما این اجازه را می دهد تا از اطلاعات ذخیره شده روی دستگاه، در پایگاه اطلاعات مخاطبین استفاده کنید تا تجربه ای یک پارچه برای مصرف کننده فراهم آورد.

 

هنگامی که نرم افزار مخاطب را ایجاد کردید، می توانید ویژگی های زیر را پیاده کنید:

 

 

 مفاهیم اساسی

– برای استفاده از مخاطبین در نرم افزار، باید متوجه این شده باشید که چگونه پایگاه اطلاعات مخاطبین ساخته شده و مخاطبین به اشخاص جمع شده اند.

– برای استفاده از جزییات مخاطبین در نرم افزار، باید متوجه این شده باشید که چگونه اطلاعات در پیشینه و دیدگاه ها سازمان دهی شده است و چگونه می توانید به آن دسترسی پیدا کرده و آنرا تغییر دهید.

 

 

مدیریت مخاطب

– با ساختن و به روز رسانی آنها، شما می توانید مخاطبین را مدیریت کنید.

–  می توانید اطلاعات فردی را از پایگاه اطلاعات با فیلترهای مختلف نمایش داده شده، بازیابی کنید، و افراد مورد نظر و اطلاعات مرتبطشان را که دیگر مورد نیاز نیستند،حذف نمایید.

– برای اطمینان خاطر از اینکه هر نفر دارای اطلاعات تماس مرتبط به آن را داراست، شما می توانید ارتباط بین مخاطبین و افراد را مدیریت کنید.

 

 

 

  • مدیریت گروه

– با گروه بندی کردن مخاطبان مرتبط به گروه های مختلف، می توانید وظایف مدیریت مخاطبین را سهولت ببخشید.

– می توانید گروه ها را ایجاد، به روز رسانی، و حذف کنید.

– می توانید اطلاعات گروه را از پایگاه اطلاعات همراه با فیلتر ها متنوع بازیابی کنید.

– می توانید با استفاده از اضافه و حذف کردن مخاطبین از گروه، اعضای گروه ها میدیریت کنید.

 

 

This content has been helpful to you?

Thanks for contributing!

Yes No

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code